...

Jadu, min dag, hur har den varit egentligen?
Den har varit helt okej, fast en aning seg. började ju med att gå upp kl 10 för att hinna fixa mig till skolan vilken jag inte gjorde haha, kom försent men bara med 10 min. började ju 11.50 så hade ju en rätt go sovmorgon egentligen haha. första och enda lektionen jag hade var italienska som var dryg som fan.. satt ju bara och kollade på en italiensk film som man inte fattade ett skit av.
efter lektionen var slut var det bara att bege sig till ett ännu drygare möte som man också bara satt och typ halvsov på.
mötet tog slut och jag drog till bussen för att åka till knalleland och köpa Cola och någon ansiktskräm haha.
Colan behövdes verkligen för att jag skulle få tillbaka min ork som jag behövde resten av dagen.
Jag åkte hem och satte min i köket vid min dator för att skriva en novell till skolan.
Satt där och skrev, skrev och skrev tills jag blev jättetrött, men då ringer Elin och Lollo och får mig på piggare humör :D drar ut en snabbis till dom för att lämna till Elins vantar och klocka som hon glömt i fredags hos Martin.
Dom åkte sen för att träffa några andra, så för mig blev det att gå tillbaka hem och in i köket, sätta mig vid datorn och skriva ytteligare lite till på novellen. Sen kl 18.30 var det träningsdags, så då var det bara att hoppa i skorna och ta på sig jackan igen och dra till bussen.
kl 20.00 slutade jag träna och åkte hem. Duschade sedan och tog på mig ansiktskrämen så jag såg ut som ett jävla spöke haha, aa eller kände mig som ett iallafall.
nu blir det att ta en macka och lite oboy. hade förbannat gött nu!
Shululu!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

you;)

2010-10-26 @ 00:16:21
URL: http://angelicahighonlife.blogg.se/
Postat av: fredrik

har du lust och vara med och tävla ?:D

du kan även lägga till mig med bloglovin om du har lust, stanna gärna för någon annan kommentarockså :D

2010-10-26 @ 15:07:29
URL: http://oneking.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter skateboard, longboard, thaiboxning eller musik&bilder intressant, läs min blogg!

freakyfailure.blogspot.com

2010-10-26 @ 15:17:30
URL: http://freakyfuckingfailure.blogspot.com
Postat av: Anonym

låter skateboard, longboard, thaiboxning eller musik&bilder intressant, läs min blogg!

freakyfailure.blogspot.com

2010-10-26 @ 15:17:47
URL: http://freakyfailure.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0